• Zero tolerance mode in effect!

Снова о размежевании. Причины?

גלעד שרון: ''אם לא ההתנתקות היינו מוציאים גופות בערימות''

ביום שישי האחרון התקיימה בחוות השקמים האזכרה הרביעית של ראש-הממשלה המנוח, אלוף במילואים, אריק שרון.
בנו, גלעד שרון, עשוי להתמודד על משבצת הדרום ב'ליכוד', אבל זה לא מנע ממנו להתראיין הבוקר למנדי ריזל ברדיו 101.5 ולשבח את תכנית ההתנתקות שאותה הגה ויזם אביו .
"אם אתה שואל אותי אם זה עשה טוב? לדעתי כן. רק תאר לעצמך כמה חללים היו אם לא הדבר הזה... אם אנחנו היינו צריכים להתמודד עם הנושא הזה (של המנהרות) מתחת ליישובים - היינו מוציאים גופות בערימות. יש הרבה אנשים שכועסים, אבל הם חיים עזה זו מדמנת מוות ואני חושב שזה טוב שאנחנו לא שם".
עם זאת, הוא אמר כי אסור לסגת מיהודה ושומרון, גם לא באופן חד-צדדי.
"זה לגמרי לא קשור למה שאנחנו צריכים לעשות ביהודה ושומרון. משם לעולם לא נוכל לצאת, מכיוון שמלבד זה שזה ערש היוולדו של העם שלנו, זה יסכן את ביטחוננו בצורה שלא נוכל לקבל; אם כן, מה שנכון היה לעזה, מקום קטן, מבודד, אולי הצפוף בעולם, לא נכון ליהודה ושומרון. גם לא יישוב קטן אחד, מבודד. שום דבר".
כאשר נשאל שרון ג'וניור על חקירותיו של ראש-הממשלה נתניהו, אמר: "אי אפשר לשבת כל היום על שלטון החוק. אני מתנגד בתוקף להפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי או מול ביתם של שופטים, אני חושב שזו הידרדרות גדולה".
הוא עומת עם הפרסום בספר "בומרנג" של העיתונאי רביב דרוקר והעיתונאי (דאז, היום ח"כ) עופר שלח, על כך שאביו נסוג מעזה בגלל חקירותיו וענה: "זה שקר גס, קשקוש"
להאזנה לראיון המלא:
http://www.radiodarom.co.il/?p=11917


 
Назад
Сверху Снизу